جنبش دانش آموزی شهرستان بابل

سردار شهید صادق مزدستان

سید | سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۳۱ ق.ظ
هر چه فکر کردم، نتوانستم درباره زندگی و وصیت نامه سردار شهید صادق مزدستان؛ فرمانده گردان صاحب الزمان و تیپ دوم لشکر 25 کربلا چیزی بنویسم. واگذار می کنم به خودتان. به قول امام عزیز: " این وصیت نامه ها انسان را می لرزاند و بیدار می کند." ... فقط گوشه هایی اندک از یادداشت های این شهید عزیز را می آورم. مادرم، می دانم اگر سر بریده ام را هم برایت بیاورند به جبهه های نبرد پرتاب می کنی. برادرم! وقتی تابوتم از کوچه‌ها می‌گذرد مبادا که به تشییع من بیایی وقت تنگ است به جبهه برو تا سنگرم خالی نماند. هر گاه دلم هوای بهشت می کرد از فراز خاکریز افق را می نگریستم. ای امام! بر من ببخش که فقط یکبار به فرمانت شهید شدم. بی من اگر به کربلا رفتید از آن تربت مشتی همراه بیاورید و بر گورم بپاشید، شاید به حرمت این خاک خدا مرا بیامرزد. بار الها! اگر لایق بهشت هستم به جای بهشت کربلا نصیبم کن تا تربت پاک حسین سلام‌الله‌علیه را در آغوش گیرم.
  • سید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">