جنبش دانش آموزی شهرستان بابل

فوتبال

سید | دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۰، ۰۲:۵۰ ب.ظ
بعد از ظهر روز پنج شنبه بود که پیامکی با این مضمون به دستم رسید:«سلام،فردا بیا انجمن،روی پرده سینمایی! فوتبال رو با بچه ها ببینیم»،فک کنم منظورش از پرده سینمایی همون پرده ویدیو پروژکشن بود! منم گفتم باشه(دیگه!)،چون نمیشه به دعوت آقای رئیس نع! گفت. جمعه شد اواخر نیمه اول بود که رسیدم به انجمن ،وارد که شدم دیدم روی در نوشته «گیشه ی بلیط»،تعجب کردم و در رو باز کردم تا بیلط تهیه کنم،تا در رو باز کردم دیدم که کسی پشت در نیست!،گفتم :پس همه ی بچه های عضو انجمن بیلطا رو خریدن پس برگردم چون حتما طبقه بالا جا نیس دیگه ،که یهو صداهایی رو از بالا شنیدم گفتم برم ببینم کیه که اینقد جیغ و داد و فریاد و هوار و هورا و ماشاالله ماشالله میگه؟ رفتم بالا دیدم از این همه بچه هایی که عضو انجمنند فقط بچه هایی که عضو نیستن اومدن!(یعنی قبلا عضو بودن الان نیستن) که تعدادشون به حدود 14 یا 15 یا 16 یا 17 یا... می رسید ودر ان بینکه داشتم به همه دست میدادم کسی قیافه اش آشنا نبود و اون کسی نبود جز حجت الاسلام و المسلیمن آقای پور قلی! نیمه اول تموم شد و فضا روشنتر شد ودیدم بالا ی سرمون نوشته «جایگاه اصحاب رسانه» و اون طرفا آرم استقلال و پیروزی زده و چندتا شعر در رسای دو تیم.  و نماز رو به جماعت خوندیم و آقای پور قلی جملات قصاری رو گفتن که تا حالا نشنیده بودم و تحولی در زندگیم ایجاد شد و بر ای اینکه این تحول در زندگی شما هم ایجاد بشه بهتون میگم، ایشون بلند شدن حرف بزنن که صدایی ناهنجاری مثل قهقه شنیده شد و همه سرها روبه سوی اون شخص شد و اون کسی نبود جز آقای ح.ح(اسم آقای حمید حسین زاده رو نمیگم چون اگه بگم همه میشنانسینش!)،خطابه حاج آقا به صورت زیر بود: اگه بازی کنای فوتبال رو دوست داشته باشین روز قیامت باهاشون محشور میشین(مخصوصا بعد از حرکت غیر اخلاقی اخیر)،چون هرکی رو که دوست داشته باشین باهش محشور میشین. یه چیز دیگه هم گفت که یادم نیس! نیمه دوم شروع شد و بعدش تموم شد ولی گلی زده نشد،آها داشت یادم می رفت آقای معاون اداری مالی(مهدی نوروزی) رفت کیک خرید و چایی درست کرد و وسطای نمیه دوم خوردیم. بعدش من رفتم و وقتی رسیدم خونه دیدم استقللال 3تا گل زده! که با عرض تسلیت پیروزی به شکل زیر در اومد: پانوشت: این متن به زور و با تهدید آقای ح.ح نوشته شده.بهش میگم عکسا کووووو؟میگه یادم رفت!اطلاعات تکمیلی:چندتا مسوول انجمن بودنآقای مقداد عظیمی از بزرگان عرصه پیکار در انجمن هم بودایام امتحانات میان ترم بوددیر اطلاع رسانی کردیم
  • سید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">