جنبش دانش آموزی شهرستان بابل

مسابقه بزرگ خاطره نویسی

سید | پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۴۴ ب.ظ
چهارمین دوره مسابقه بزرگ خاطر نویسی نوروزی(مهرورزی) در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و تقویت قدرت نگارش آنان، توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به اجرا در می آید. دانش آموزان علاقمند به شرکت در این مسابقه می توانند به دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و یا نهاد کتابخانه­های عمومی در شهر خود مراجعه کنند و دفترچه این مسابقه را دریافت و حداکثر تا تاریخ31 فرودین 91 آن را تحویل دهند. دفترچه های مسابقه توسط داورانی که در سطح استان و شهرستان از میان نخبگان فرهنگی که با مهارت نویسندگی آشنایی دارند انتخاب می شوند،مورد ارزیابی قرار می گیرد که معیارهای ارزیابی تمیزی دفترچه و خوانا بودن مطالب، نثر روان و انسجام مطالب، توجه به جزئیات و جذابیت مطالب و خلاقیت در پرداختن به موضوعات می باشد. شایان ذکر است، پس از بررسی دفترچه های مسابقه بزرگ خاطر نویسی نوروزی(مهرورزی)، از برگزیدگان با اهداء جوایز ارزنده ای تقدیر بعمل خواهد آمد.
  • سید

نظرات  (۱)

چرا الکی خبر میزنید؟

رفتیم دفتر انجمن، میگن اصلا دفترچه ای نیومده
پاسخ:
میاد میاد صبر داشته باش! ان الله مع الصابرین نیومد هم که نیومد دیگه خودتو ناراحت نکن برا قلبت ضرر داره فردا پس فردا یه چیزت میشه،کمتر حرص بخور انجمن ما به افراد پیگیری مثل تو احتیاج داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">